Agencja SEO – profesjonalni i kreatywni pozycjonerzy zawsze do Twojej dyspozycji

Pozycjonowanie lokalne w Google

Czy warto być liderem na rynku lokalnym, czy lepiej skupiać się na tym globalnym? W niektórych przypadkach regionalne pozycjonowanie strony www firmy jest bardzo dobrym rozwiązaniem. O wszystkim decyduje m.in. rodzaj, ale przede wszystkim sposób prowadzonej działalności, a także profil odbiorcy, do którego dane przedsiębiorstwo kieruje swoją ofertę. Sprawdź, kiedy powinieneś podbić lokalny rynek i zleć promocję w sieci specjalistom z naszej agencji.

Lokalne pozycjonowanie stron www a typ prowadzonej działalności

W walce o zbudowanie rozpoznawalności w danym regionie powinny wziąć udział przede wszystkim firmy działające w trybie stacjonarnym jak np. sklepy, restauracje, warsztaty samochodowe, salony urody, tatuażu czy fryzjerskie itp.. Chodzi o przedsiębiorstwa, które obsługują swoich klientów bezpośrednio, a zatem stawiają na dotarcie z ofertą do osób, które będą mogły przyjść do biura, sklepu itp., mieszkających stosunkowo niedaleko od siedziby.

Dla przykładu warszawiak nie pojedzie do fryzjera działającego w Lublinie, dlatego w tym przypadku ogólnopolska promocja w sieci będzie tylko niepotrzebną stratą pieniędzy. Globalne pozycjonowanie strony www dla takiej firmy byłoby nieopłacalne. Właśnie takim przedsiębiorstwom polecana jest kampania lokalna, która zwiększy widoczność witryny w Google dla użytkowników szukających usługodawcy czy sprzedawcy w swojej okolicy.

pozycjonowanie lokalne

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Podstawą jest tutaj proces pozycjonowania strony firmy bazujący na frazach z geolokalizacją, wskazujących na miejsce, gdzie znajduje się dany podmiot. Są to zarówno wyrażenia odsyłające do bliskiego adresu, np. osiedla czy miasta, jak i o dalszym zakresie, chociażby województwo. Oczywiście ich dobór podyktowany jest profilem działalności i potrzebami przedsiębiorcy.

Absolutną koniecznością jest tutaj stworzenie wizytówki w Google i umieszczenie znacznika w Google Maps. Dzięki temu firma nie tylko uwiarygodni się, ale również będzie wyświetlała się osobom znajdującym się w pobliżu, które korzystają z map. Będzie to wskazówka ułatwiająca dojazd do siedziby i zapewniająca szybki dostęp do danych kontaktowych.

Dzięki takim działaniom marka może poprawić swoją rozpoznawalność na lokalnym rynku, a tym samym dotrze do nowych klientów i zyska szansę na zwielokrotnienie sprzedaży, notowanie lepszych wyników finansowych. Istotne jest też to, że lokalne usługi pozycjonowania stron www firmy są dużo tańsze od strategii globalnych. W przypadku fraz z geolokalizacją jest o wiele mniejsza konkurencja, dlatego łatwiej osiągnąć zamierzony cel. Dodatkowo działania takie korzystnie wpływają na budowanie dobrego wizerunku marki.

pozycjonowanie lokalne

Zdobądź lokalny rynek ze specjalistami – zleć pozycjonowanie strony firmy!

Marketing nastawiony na zyskanie widoczności w wyszukiwarce Google dla fraz regionalnych wymaga wiedzy, doświadczenia i dużego zaangażowania. To wyzwanie, któremu sprostać mogą najlepsi fachowcy. Dlatego zleć pozycjonowanie stron www nam. Jako doświadczona firma pomogliśmy w rozwoju wielu biznesów i doskonale wiemy, jak pomóc również Tobie. Skontaktuj się z nami już dziś!

Źródło:
https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie-lokalne/
https://www.grupa-tense.pl/blog/jak-dodac-firme-do-google-maps/